Najczęściej zadawane pytania

  • Jakie są koszty dostawy ?

Koszty dostawy uzaleznione są od wagi zamówionych produktów:

Forma wysyłki Waga Płatność online Płatność za pobraniem
Kurier do 5 kg  13.20  zł 16.99 zł
Kurier do 30 kg  30.99 zł 59.99 zł
Kurier rower  49.99 zł 59.99 zł

 

Koszt dostawy rowerów:

Koszt wysyłki roweru kurierem na terenie Polski - 49.99 zł ( koszt dotyczy 1 szt , przy płatności online)

Szczegółowe informacje odnośnie kosztów i warunków dostawy można znaleźć w zakładce dostawa ( na dole strony).

  • Czy jest możliwość dostawy w sobotę ?

Tak, opcja ta jest dodatkowo płatna, jeśli chcesz z niej skorzystać, napisz do Nas lub skontaktu się telefonicznie

  • Czy wystawiane są faktury VAT ?

Tak, jeśli potrzebujesz faktury VAT napisz o tym w komentarzu do zamówienia.

  • Jakie są dostępne formy płatności ?

Nasz sklep obsługiwany jest przez najbardziej popularne płatności internetowe PayU, istnieje możliwość również płatności przelewem tradycyjnym, za pobraniem  oraz przez system ratalny eRaty, które obsługiwane są przez Santander Consumer Bank.

  • Jakie są dane do przelewu tradycyjnego ?

Bikes Bazaar 68 1910 1048 2407 0330 0092 0002 (Deutsche Bank), Baranowice 22, 55-080 Kąty Wrocławskie

  • Co jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona ?

Jeśli przesyłka budzi jakiekolwiek wątpliwości, poproś kuriera o sporządzenie raportu ze szkody i zachowaj karton w przypadku ewentualnego zwrotu. Niezwłocznie skontaktuj się z nami, a my postarmy się wysłać nowy towar jak najszybciej.

  • Czy można zwrócić lub wymienić zakupiony produkt ?

Oczywiście, każdy nieużywany produkt można zwrócić lub wymienić na inny, w ciągu 10 dni od odebrania paczki, więcej na ten temat w zakładce zwroty i wymiany ( na dole strony).

  • Jakich produktów nie można zwracać ?

Produkty, które zostały wykonane na indywidualne zamówienie, tz. na których zostało nadrukowane / wszyte inicjały lub inne modyfikacje na życzenie klienta (np. zmiana koloru roweru), jest to zgodne z artykułem 10 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów i odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (t.j. Dz. U. 2008, Nr 10, poz. 8 ze zm.)

  • W jakim czasie otrzymam pieniądze za zwrócony towar ?

Pieniądze zostaną zwrócone maksymalnie w ciągu 14 dni, od otrzymania przez Nas zwrotu, przelewem na wskazany przez Ciebie numer konta.

  • Czy można reklamować zakupiony produkt ?

Oczywiście, nawet trzeba,  jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań ! W tym celu należy przesłać wypełniony do Nas formularz reklamacyjny,  każdą reklamację rozpatrujemy w ciagu 14 dni. Więcej na ten temat w zakładce polityka reklamacji ( na dole strony).

  • Czy jest możliwość odbioru osobistego ?

Tak, jest możliwość odbioru osobistego w Galerii Wnętrz Domar, II piętro, Showroom Happy Barok po wcześniejszym umówieniu.

  • Czy rowery objęte są gwarancją ?

Tak, każdy Nasz rower objęty jest 2 letnią gwarancją, więcej na ten temat w zakładce polityka reklamacji ( na dole strony).

 

Masz więcej pytań ? Napisz do Nas sklep@bikesbazaar.pl lub zadzwoń + 48 882 461 050 na każde pytanie na pewno odpowiemy !

‘’ Design is destiny in Our hand  fate in Your eyes ”