Polityka reklamacji

Czym jest Polityka reklamacji?

Polityka reklamacji to zasady rozpatrywania reklamacji produktów dystrybuowanych przez firmę Bikes Bazaar. Czytając ten dokument dowiesz się, na co możesz liczyć składając reklamację.

Po pierwsze warto wiedzieć, że

Towar można reklamować:

  • na podstawie gwarancji oraz
  • na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej w przypadku nabycia towarów do dnia 24.12.2014r.,
  • na podstawie rękojmi uregulowanej w kodeksie cywilnym w przypadku nabycia towarów od 25.12.2014r.

Ile wynosi gwarancja na rower ?

Na rowery Moonlight udzielamy 36 miesięcznej gwarancji na ramę, na pozostałe komponety 12 miesięcy

Gdzie powinieneś zgłosić reklamację:

Reklamacje powinny być składane dorogą meilową na adres sklep@bikesbazaar.pl

Czego potrzebujesz do zgłoszenia reklamacji:

Do zgłoszenia reklamacji potrzebny jest wypełniony formularz reklamacji, który można pobrać tutaj.

Co się dzieje z Twoją reklamacją:

W zależności od stopnia skomplikowania reklamacji sklep:

rozpatruje reklamację samodzielnie i wymienia towar lub przesyła wadliwą część do producenta, która jest naprawiana lub wymieniana przez niego.

Do czego zobowiązany jest sklep bikesbazaar ?

Sklep jest upoważniony i zobowiązany do przyjęcia i rozpatrzenia każdej Twojej reklamacji oraz udzielenia na nią odpowiedzi. Maksymalny czas na udzielenie odpowiedzi wynosi 14 dni.

W przypadku zasadnych reklamacji sklep wysyła informacje drogą meilową lub telefonicznie odpowiedź o sposobie i terminie rozpatrzenia reklamacji.

Jak szybko otrzymam odpowiedź ?

Sklep ma obowiązek ustosunkowania się do reklamacji Klienta oraz jego żądania (poinformowania czy reklamacja została uznana za zasadną czy niezasadną) w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.

Dlaczego nie wszystkie reklamacje możemy rozwiązać pozytywnie ?

Większość reklamacji rozpatrywanych jest pozytywnie. Pozostałe reklamacje, których nie możemy uznać za zasadne, w większości przypadków opierają się na uszkodzeniu sprzętu nie wynikającym z jego wad fizycznych lub materiałowych lub dotyczą przypadków, gdy nie zostały dochowane względy formalne zgłoszenia.

A co z reklamacjami spornymi?

W sytuacji, kiedy klient nie zgadza się z opinią wydaną przez naszego specjalistę, proponujemy wykonanie ekspertyzy przez niezależnych ekspertów. Opinie są odpłatne. Jednakże w sytuacji, gdy stwierdzona zostanie wada produktu, a tym samym błędna ocena naszego serwisanta, nasza firma zwraca koszty wykonania ekspertyzy.

 

Pamiętaj, że rower, który podobnie jak samochód, skuter czy inny pojazd potrzebuje odpowiedniej eksploatacji, przed każdym sezonem sprawdzaj i w razie potrzeby serwisuj naturalnie zużywające się części: linki hamulcowe, klocki, ogumienie.

‘’ Design is destiny in Our hand  fate in Your eyes ”